Έχετε ερώτηση;

MetLife 
 
Λεωφόρος Κέννεντυ 38
Τ.Θ. 21383

1507 ΛΕΥΚΩΣΙΑ - ΚΥΠΡΟΣ

Τηλ.: +357 22845845

Fax: +357 22845606

Email: contact@metlife.com

Συχνές ερωτήσεις

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε ορισμένες από τις πιο κοινές ερωτήσεις σχετικά με την ασφάλιση, καθώς  και τα προϊόντα  και υπηρεσίες της MetLife.

Πόσο μεγάλη είναι η MetLife;

Η MetLife είναι μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς ασφαλιστικές εταιρίες Zωής στον κόσμο, με σταθερή βάση σε περισσότερες από 50 χώρες και περιφέρειες.  Έχοντας να αντιμετωπίσουμε συνθήκες τόσο διαφοροποιημένες όσον αφορά στις χώρες, στους πολιτισμούς και στον τρόπο ζωής, έχουμε γίνει ειδικοί στην παροχή προϊόντων ασφάλισης Ζωής και Υγείας που ταιριάζουν σε μια μεγάλη σειρά από ανάγκες. Καλύπτουμε ένα πολύ μεγάλο εύρος ανθρώπων με μεγάλη διαφοροποίηση ως προς τις ασφαλιστικές ανάγκες και είμαστε υπερήφανοι για το επίπεδο εμπειρίας μας και την προσωπική μας εξυπηρέτηση.

Πόσο διάστημα δραστηριοποιείται η MetLife Κύπρο;

Παρέχουμε ποιοτικές ασφαλιστικές καλύψεις Ζωής, Ατυχημάτων και Υγείας σε όλον τον κόσμο για περισσότερα από 89 χρόνια. Στην Κύπρο, η MetLife ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1955.

Τι κάνει την MetLife να ξεχωρίζει; Γιατί θα πρέπει να επιλέξω εσάς για την προσωπική μου ασφάλιση;

Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι η μεγάλη εμπειρία που συγκεντρώσαμε με τα χρόνια, μέσα από τη διαφοροποίηση στα πλαίσια της δραστηριοποίησής μας σε όλον τον κόσμο. Κύριο μέλημά μας είναι η άμεση και ποιοτική ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη, τις παγκόσμιες τάσεις και τις συνθήκες της αγοράς. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε τα κατάλληλα προϊόντα για τον καθένα και να χρησιμοποιούμε κανάλια διανομής που εξυπηρετούν τους πελάτες μας σε κάθε περιοχή όπου δραστηριοποιούμαστε. Εχουμε αναπτύξει ευέλικτα ασφαλιστικά πρoγράμματα πoυ από τηv πρώτη στιγμή θεωρήθηκαv πρωτoπoριακά. Ακόμη, επενδύοντας στις ανθρώπινες αξίες, η MetLife έχει καθιερώσει τov επαγγελματία Ασφαλιστικό Σύμβoυλo πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, ο οποίος με την άρτια κατάρτισή του και την πίστη του στο θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους και μεγιστοποιεί την αξία των προσφερομένων υπηρεσιών.

 

Τι είδους προγράμματα και υπηρεσίες προσφέρει η MetLife;

Εφαρμόζοντας την διεθνή τεχνογνωσία της Εταιρίας, η MetLife διαθέτει τα πιο σύγχρονα ασφαλιστικά προγράμματα, τα οποία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται στις πραγματικές ανάγκες κάθε ασφαλισμένου, όπως αυτές προκύπτουν με βάση την διαδικασία Ανάλυσης Αναγκών που εφαρμόζει η Εταιρία.

Η MetLife καλύπτει αποδοτικά όλες τις ηλικίες, από την εξασφάλιση των παιδιών μέχρι την μέριμνα της τρίτης ηλικίας, με ατομικά και ομαδικά προγράμματα:

•Ζωής
•Προσωπικών Ατυχημάτων
•Υγείας
•Συνταξιοδότησης

Λεπτομέρειες για όσα προσφέρουμε θα βρείτε στην ενότητα Τα Προγράμματά μας ή μπορείτε να ζητήσετε να σας καλέσει ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους.

Θα ήθελα να κάνω ασφάλιση ζωής, αλλά από πού πρέπει να αρχίσω;

Έχετε ήδη ξεκινήσει σωστά – ήρθατε σε μας! Θα χρειαστεί τώρα να σκεφτείτε τι ακριβώς θα θέλετε να καλύψετε για την περίπτωση μιας αναπάντεχης κατάστασης. Το επόμενο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να συγκεντρώσετε μερικές οικονομικές πληροφορίες. Η οικογένειά σας θα μείνει στο ίδιο σπίτι; Τί υποχρεώσεις έχετε κάθε μήνα; Θα χρειαστεί κάλυψη για δίδακτρα, έξοδα μεταφοράς, πρόσθετη βοήθεια στο σπίτι; Ωστόσο, μην ξεχνάτε ότι η κατάστασή σας θα είναι μοναδική, οπότε για να μας δώσετε την καλύτερη ευκαιρία να σας βοηθήσουμε, μπορείτε να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους θα σας καλέσει σε χρόνο που σας εξυπηρετεί, χωρίς κόστος και χωρίς υποχρέωση, για να συζητήσει μαζί σας τις ασφαλιστικές σας ανάγκες. Αξίζει να θυμάστε ότι όσο νωρίτερα πάρετε την απόφαση να ασφαλιστείτε, τόσο πιο προσιτή μπορεί να είναι η ασφάλιση.

Πώς μπορώ να ξέρω αν είμαι κατάλληλος για ασφάλιση συγκεκριμένης διάρκειας;

Tα κριτήρια καταλληλότητας για ένα πρόγραμμα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο ασφάλισης που θέλετε να κάνετε. Γι' αυτό, για αρχή μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα "Τα Προγράμματά μας" για να δείτε τη σειρά των προϊόντων που προσφέρουμε και τα κριτήρια καταλληλότητας για το καθένα. Εδώ, θα πάρετε μια καλή ιδέα για το τι μπορεί να είναι κατάλληλο για σας και την οικογένειά σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να μιλήσετε με έναν από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους για ένα λεπτομερέστερο πρόγραμμα που θα καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Ο ευκολότερος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με έναν Ασφαλιστικό Σύμβουλο είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος της ενότητας "Τα Προγράμματά μας" και σύντομα εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σε χρόνο που σας εξυπηρετεί.

Ποιό είναι το ύψος της ασφάλισης Ζωής που χρειάζομαι;

Η απάντηση στην ερώτηση αυτή εξαρτάται από τις δικές σας ιδιαίτερες συνθήκες. Πράγματα όπως ο αριθμός των εξαρτωμένων ατόμων, οι πληρωμές που πρέπει να κάνετε κάθε μήνα και φυσικά η ηλικία σας, κάνουν τη διαφορά στην κάλυψη που θα χρειαστείτε. Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τι σας ταιριάζει είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και να ζητήσετε να σας τηλεφωνήσει ένας από τους Αφαλιστικούς μας Συμβούλους. Μέσα από τη διαδικασία Ανάλυση Αναγκών, θα σας κάνει μερικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τις σημερινές σας ανάγκες και αυτές που είναι πιθανόν να έχετε στο μέλλον. Κάθε συζήτηση είναι εμπιστευτική και δεν υπάρχει για σας καμιά υποχρέωση ή χρέωση. Περιμένουμε με χαρά να σας ακούσουμε.

Υπάρχει αξία μετρητών στην ασφάλιση συγκεκριμένης διάρκειας;

Η ασφάλιση συγκεκριμένης διάρκειας είναι μια ασφάλιση Ζωής που πληρώνει ένα συγκεκριμένο ποσό που ορίζεται στο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο στους Δικαιούχους αν εσείς, ο Ασφαλισμένος, αποβιώσετε μέσα σε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα. Δεδομένου ότι τα ασφάλιστρα που καταβάλλονται χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την προστασία σας, δεν υπάρχει αξία μετρητών στην ασφάλιση συγκεκριμένης διάρκειας.

Η ασφάλιση Ζωής μοιάζει με πολυτέλεια. Πώς μπορώ να δικαιολογήσω τις πληρωμές όταν έχω άλλες προτεραιότητες με τις οποίες πρέπει να ασχοληθώ;

Η ασφάλιση Ζωής σας βοηθάει να προστατεύσετε όλες σας τις άλλες προτεραιότητες, όπως είναι η οικογένειά σας, το σπίτι σας και το εισόδημά σας. Έτσι λοιπόν, η ασφάλιση Ζωής είναι μάλλον ανάγκη και όχι πολυτέλεια. Η ζωή μπορεί να είναι απρόβλεπτη και παρόλο που δεν είναι ποτέ ευχάριστο να σκέφτεται κανείς τα δυσάρεστα που μπορεί να συμβούν, είναι καλύτερα να ξέρετε ότι υπάρχει κάποιος προγραμματισμός για να απαλύνει  τα ενδεχόμενα προβλήματα. Αν θέλετε να μιλήσετε με κάποιον από τους Ασφαλιστικούς μας συμβούλους για το είδος της κάλυψης που μπορεί να χρειαστείτε, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας και ο εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σε χρόνο που σας εξυπηρετεί. Με χαρά θα απαντήσει σε κάθε ερώτηση που μπορεί να έχετε.

Γιατί χρειάζομαι ασφάλιση Ζωής - γιατί τώρα;

Ο κύριος σκοπός της ασφάλισης Ζωής είναι η παροχή οικονομικής υποστήριξης για τα μέλη της οικογένειάς σας σε περίπτωση που σας συμβεί κάτι το αναπάντεχο. Τα χρήματα που θα καταβληθούν από την ασφάλειά σας θα εξασφαλίσουν ότι η οικογένειά σας θα διατηρήσει το σπίτι της, θα έχει αρκετά χρήματα για να ζήσει και θα μπορεί να καλύπτει έξοδα όπως τα δίδακτρα και οι λογαριασμοί. Τα προγράμματα ασφάλισης Ζωής μπορεί να είναι και μια μορφή αποταμίευσης, για χρήση σε μελλοντικές σας ανάγκες όπως η εκπαίδευση των παιδιών, ο γάμος του παιδιού σας ή ένα πρόσθετο εισόδημα για τη σύνταξή σας, για να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το επίπεδο ζωής που έχετε διαμορφώσει. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον τρόπο με τον οποίο ένα πρόγραμμα ασφάλισης Ζωής μπορεί να ταιριάξει στις δικές σας συγκεκριμένες ανάγκες, μιλήστε με έναν από τους έμπειρους Ασφαλιστικούς μας συμβούλους. Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας εκπρόσωπός μας θα σας τηλεφωνήσει για μια εμπιστευτική συνομιλία σε χρόνο που σας εξυπηρετεί.

Πώς μπορώ να κάνω ασφάλιση υγείας;

Μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα "Τα Προγράμματά μας" για να δείτε τη σειρά των προϊόντων μας και τα χαρακτηριστικά των διαφόρων τύπων ασφάλισης. Όταν αποφασίσετε ποιο προϊόν θέλετε, ή αν χρειάζεστε βοήθεια για να αποφασίσετε, μπορείτε στη συνέχεια να μιλήσετε με έναν από τους επαγγελματίες Ασφαλιστικούς Συμβούλους μας. Ο ευκολότερος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με έναν εκπρόσωπό μας είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος της ενότητας  "Τα Προγράμματά μας" για να επικοινωνήσει μαζί σας σε χρόνο που θα σας βολεύει περισσότερο.

Πώς λειτουργεί η ασφάλιση για πολύ σοβαρές παθήσεις;

Η ασφάλιση για πολύ σοβαρές παθήσεις υπάρχει για να προστατέψει εσάς και τους αγαπημένους σας σε περίπτωση που διαγνωσθείτε με μία από τις σοβαρές ασθένειες που πλήττουν τις σύγχρονες κοινωνίες. Έχετε στη διάθεσή σας ένα σημαντικό κεφάλαιο κάλυψης, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, για να μπορείτε να αξιοποιήσετε αμέσως τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα ιατρικά και θεραπευτικά μέσα, να καλύψετε οικονομικές ανάγκες που θα δημιουργηθούν από την απότομη διακοπή εργασίας σας, να διασφαλίσετε καλύτερες συνθήκες στην καθημερινότητά σας (πρόσθετη νοσηλευτική φροντίδα, ειδικός εξοπλισμός, απαραίτητες αλλαγές στο σπίτι κ.α).

Στις παθήσεις που καλύπτονται από το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, ο καρκίνος και η στεφανιαία νόσος που απαιτούν πολυδάπανες θεραπείες και μεγάλο χρόνο αποκατάστασης. Μπορείτε να ανατρέξετε στην ενότητα "Τα Προγράμματά μας" για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις καλυπτόμενες ασθένειες και τις παροχές αυτής της ασφάλισης.

Πόση είναι η ασφαλιστική κάλυψη προστασίας εισοδήματος λόγω ανικανότητας που θα πρέπει να έχω;

Η απάντηση στην ερώτηση αυτή εξαρτάται από τις δικές σας ιδιαίτερες συνθήκες. Πράγματα όπως ο αριθμός των εξαρτωμένων ατόμων, οι πληρωμές που πρέπει να κάνετε κάθε μήνα και φυσικά η ηλικία σας, κάνουν τη διαφορά στην κάλυψη που θα χρειαστείτε. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι οποιοδήποτε πρόγραμμα προστασίας εισοδήματος για την περίπτωση ανικανότητας θα καλύπτει μόνο ένα μέρος του εισοδήματός σας. Για το λόγο αυτό, ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τι σας ταιριάζει είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και να ζητήσετε να επικοινωνήσει μαζί σας ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους. Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις σημερινές σας ανάγκες και αυτές που είναι πιθανόν να έχετε στο μέλλον. Η συζήτηση είναι εμπιστευτική και δεν υπάρχει για σας κάποια υποχρέωση ή χρέωση. Περιμένουμε με χαρά να σας ακούσουμε.

Καλύπτομαι από το πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης της εταιρίας μου. Χρειάζομαι επιπρόσθετη ασφάλιση;

Το πρώτο που θα πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε ποιες καλύψεις προσφέρει το Ομαδικό Πρόγραμμα. Αρκετά συχνά, αυτός ο τύπος ασφάλισης παρέχει την αρχική βασική κάλυψη που μπορεί να μην επαρκεί για όλες σας τις ανάγκες. Το είδος αλλα και το ποσό της κάλυψης που χρειάζεστε εξαρτάται από τις δικές σας προσωπικές ανάγκες. Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τι σας ταιριάζει είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και να ζητήσετε να επικοινωνήσει μαζί σας ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους. Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις σημερινές σας ανάγκες και αυτές που είναι πιθανόν να έχετε στο μέλλον, αν, για παράδειγμα χρειάζεται να καλύψετε και ένα σύντροφο ή παιδιά. Η συζήτηση είναι εμπιστευτική και δεν υπάρχει για σας κάποια υποχρέωση ή χρέωση. Περιμένουμε με χαρά να σας ακούσουμε.

Καλύπτονται οι προϋπάρχουσες παθήσεις;

Όπως συμβαίνει και στις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες, τα ασφαλιστήριά μας γενικά δεν καλύπτουν προϋπάρχουσες παθήσεις. Ωστόσο, σας συνιστούμε να έρθετε σε επαφή με έναν από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους για να συζητήσετε συγκεκριμένα για την περίπτωσή σας. Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας σε χρόνο που σας εξυπηρετεί.

Ποιά είναι τα κριτήρια για κάποιον που θέλει να ασφαλιστεί;

Tα κριτήρια καταλληλότητας για ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο ασφάλισης που θέλετε να κάνετε, την ηλικία και την κατάσταση της υγείας σας. Γι' αυτό, αρχικά, μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα "Τα Προγράμματά μας" για να δείτε τη σειρά των προϊόντων που προσφέρουμε και τα κριτήρια καταλληλότητας για το καθένα. Εδώ, θα πάρετε μια καλή ιδέα για το τι μπορεί να είναι κατάλληλο για εσάς και την οικογένειά σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να μιλήσετε με έναν από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους για ένα λεπτομερέστερο πρόγραμμα που θα καλύψει τις συγκεκριμένες σας ανάγκες. Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος της ενότητας "Τα Προγράμματά μας" για να ζητήσετε να επικοινωνήσει μαζί σας ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους. Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις σημερινές σας ανάγκες και αυτές που είναι πιθανόν να έχετε στο μέλλον. Η συζήτηση είναι εμπιστευτική και δεν υπάρχει για σας κάποια υποχρέωση ή χρέωση. Περιμένουμε με χαρά να σας ακούσουμε.

Ενδιαφέρομαι για ασφαλιστική κάλυψη, αλλά δεν γνωρίζω εάν θα μπορώ να καλύψω τη δαπάνη

Αν αναρωτιέστε για το κόστος ενός Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου, αξίζει να σκεφτείτε τι θα γινόταν αν δεν το είχατε. Ποιός θα φρόντιζε για την οικογένειά σας αν δεν μπορούσατε να εργαστείτε; Θα συνέχιζε να πληρώνεται το ενυπόθηκο δάνειο; Θα καλύπτονταν τα έξοδα εκπαίδευσης των παιδιών σας; Υπάρχουν πολλά επίπεδα ασφάλισης για να διαλέξετε και παράλληλα έχετε πάντα τη δυνατότητα να ξεκινήσετε με αυτά που μπορείτε να διαθέσετε τώρα και να αυξήσετε την προστασία σας όταν είναι εφικτό. Σκεφτείτε το σαν να προστατεύετε ολόκληρο το εισόδημά σας διαθέτοντας μόνο ένα μικρό μέρος του. Μια συζήτηση με έναν από τους επαγγελματίες Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους θα σας δώσει μια πληρέστερη εικόνα των αναγκών σας. Μπορείτε να ζητήσετε να επικοινωνήσει σε χρόνο που θα σας εξυπηρετεί, χωρίς κάποια χρέωση, συμπληρώνοντας τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουμε.

Μπορώ να μειώσω το ασφάλιστρο που πληρώνω;

Μπορείτε να μειώσετε το ποσό της κάλυψής σας, με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις του Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου σας. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο ή το Γραφείο Πωλήσεων που σας εξυπηρετεί για περισσότερες πληροφορίες.

Με ποιόν τρόπο μπορώ να ενημερώσω για αλλαγές στα προσωπικά μου στοιχεία;

Είναι πολύ σημαντικό να ενημερώνεται η Εταιρία για οποιαδήποτε αλλαγή στα προσωπικά / δημογραφικά στοιχεία του ασφαλισμένου. Σε περίπτωση αλλαγής, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο ή με το αντίστοιχο Γραφείο Πωλήσεων της MetLife που σας εξηπηρετεί, οι οποίοι θα σας ζητήσουν να συμπληρώσετε μία απλή φόρμα προκειμένου αυτή να προωθηθεί στα Κεντρικά Γραφεία της Εταιρίας.
Η Εταιρία μετά από κάθε εξόφληση ασφαλίστρου εκδίδει και αποστέλλει ταχυδρομικά οριστική απόδειξη εξόφλησης ασφαλίστρων στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.

Γιατί η MetLife αποφάσισε την ενσωμάτωση της Alico;

Η ενσωμάτωση της Alico από τη MetLife είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την διεθνή στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθεί η MetLife. Επιταχύνει την ανάπτυξη της εταιρείας παγκοσμίως εφόσον η Alico δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 60 χώρες και αυτή η συμφωνία επιβεβαιώνει τη θέση της MetLife ως παγκόσμιου ηγέτη. Οι δραστηριότητες της MetLife με την Alico αλληλοσυμπληρώνουν η μία την άλλη σε μεγάλο βαθμό. Αυτός ο συνδυασμός ενδυναμώνει και ισορροπεί τόσο το γεωγραφικό μείγμα όσο και τη γκάμα των προϊόντων της MetLife και αυξάνει σημαντικά την δύναμη διανομής της MetLife.

Τί σημαίνει αυτό στην πράξη για τους πελάτες της MetLife και της Alico;

H Alico είναι τώρα μέρος της MetLife, η οποία αποτελεί μία εταιρεία – ηγέτη στον τομέα των Ασφαλειών παγκοσμίως, των Συνταξιοδοτικών Προγραμμάτων  καθώς και των Ομαδικών Ασφαλίσεων Προσωπικού. Εξυπηρετεί 90 εκατομμύρια πελάτες σε περισσότερες από 60 χώρες. Μέσω των θυγατρικών της και των συνδεδεμένων εταιρειών της, η MetLife κατέχει μία από τις ηγετικές θέσεις στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, Ιαπωνίας, Λατινικής Αμερικής, Ασίας Ειρηνικού Ωκεανού, Ευρώπης και Μέσης Ανατολής. Δεν απαιτείται να λάβουν οποιαδήποτε ενέργεια οι πελάτες της MetLife ή της Alico εξαιτίας αυτής της συμφωνίας. Τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά σας παραμένουν σε ισχύ. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας ενημερωμένα ώστε να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Ως πελάτης της Alico, θα υπάρξουν τυχόν αλλαγές στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου;

Όχι. Δεν θα υπάρξουν αλλαγές στις παροχές, στους όρους και στις προϋποθέσεις του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας εξαιτίας αυτής της συμφωνίας. Δεν χρειάζεται να προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια. Για να επιβεβαιώσετε τη συνεχή κάλυψή σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνεχίσετε να πληρώνετε τα ασφάλιστρά σας και να συμμορφώνεστε με τους υφιστάμενους όρους του συμβολαίου σας. Εάν θα προκύψει οποιαδήποτε αλλαγή στο μέλλον, θα ενημερώνεστε έγκαιρα.

Θα επηρεάσει αυτή η συμφωνία τους πελάτες της MetLife;

Δεν υπάρχουν αλλαγές στα εν ισχύ ασφαλιστήρια συμβόλαια της MetLife εξαιτίας αυτής της συμφωνίας. Όλοι οι όροι και οι προϋποθέσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων παραμένουν σε ισχύ.

Η συμφωνία αυτή θα επηρεάσει οποιαδήποτε συναλλαγή που έχω υποβάλλει όπως μία νέα αίτηση, αύξηση ή μείωση ασφαλισμένου κεφαλαίου, απαίτηση αποζημίωσης, αίτηση για δάνειο κ.α.;

Όχι.

Μπορώ ακόμη να αγοράζω προϊόντα της Alico;

Ναι, τα προϊόντα της Alico θα συνεχίσουν να διατίθενται κάτω από την ομπρέλα της MetLife.

Θα έχω τον ίδιο ασφαλιστικό σύμβουλο; Σε ποιόν μπορώ να απευθύνομαι για ερωτήσεις σχετικές με το υφιστάμενο ασφαλιστήριο συμβόλαιό μου;

Δε θα επηρεαστούν καθόλου τα υφιστάμενα και εν ισχύ ασφαλιστήρια συμβόλαια. Μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο ή το Τμήμα Εξυπηρέτησης  Πελατών για περισσότερες πληροφορίες.

Θα αλλάξει ο τρόπος πληρωμής;

Στο εγγύς μέλλον, δεν θα υπάρξουν αλλαγές στον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων σας (με οποιαδήποτε μέθοδο πληρωμής). Οι όροι του ασφαλιστηρίου συμβολάιου σας θα παραμείνουν οι ίδιοι και το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας θα εξυπηρετείται στον ίδιο χώρο. Εάν προκύψει οποιαδήποτε αλλαγή στο μέλλον, θα ενημερώνεστε για αυτό έγκαιρα και με προγενέστερη προειδοποίηση.
Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας ενημερωμένα ώστε να μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Ποιό θα είναι το άτομο επικοινωνίας μου από τώρα και στο εξής ;

Το άτομο επικοινωνίας σας παραμένει το ίδιο με πριν. Εάν υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στο μέλλον, θα ενημερώνεστε για αυτό έγκαιρα. Εάν υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία επικοινωνίας σας, παρακαλώ ενημερώστε μας.

Θα αλλάξουν τα τηλέφωνα επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών;

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχετε θα παραμείνουν ως έχουν. Εάν υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή στο μέλλον, θα ενημερωθείτε έγκαιρα για την αλλαγή και με αρκετή προειδοποίηση.