Error is displaying the country selector
Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες της MetLife
Η MetLife είναι μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς ασφαλιστικές εταιρίες Zωής στον κόσμο, με σταθερή βάση σε περισσότερες από 50 χώρες και περιφέρειες. Έχοντας να αντιμετωπίσουμε συνθήκες τόσο διαφοροποιημένες όσον αφορά στις χώρες, στους πολιτισμούς και στον τρόπο ζωής, έχουμε γίνει ειδικοί στην παροχή προϊόντων ασφάλισης Ζωής και Υγείας που ταιριάζουν σε μια μεγάλη σειρά από ανάγκες. Καλύπτουμε ένα πολύ μεγάλο εύρος ανθρώπων με μεγάλη διαφοροποίηση ως προς τις ασφαλιστικές ανάγκες και είμαστε υπερήφανοι για το επίπεδο εμπειρίας μας και την προσωπική μας εξυπηρέτηση.
Παρέχουμε ποιοτικές ασφαλιστικές καλύψεις Ζωής, Ατυχημάτων και Υγείας σε όλον τον κόσμο για περισσότερα από 150 χρόνια. Στην Κύπρο, η MetLife ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 1955.
Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι η μεγάλη εμπειρία που συγκεντρώσαμε με τα χρόνια, μέσα από τη διαφοροποίηση στα πλαίσια της δραστηριοποίησής μας σε όλον τον κόσμο. Κύριο μέλημά μας είναι η άμεση και ποιοτική ανταπόκριση στις ανάγκες του πελάτη, τις παγκόσμιες τάσεις και τις συνθήκες της αγοράς. Δεσμευόμαστε να παρέχουμε τα κατάλληλα προϊόντα για τον καθένα και να χρησιμοποιούμε κανάλια διανομής που εξυπηρετούν τους πελάτες μας σε κάθε περιοχή όπου δραστηριοποιούμαστε. Έχουμε αναπτύξει ευέλικτα ασφαλιστικά προγράμματα που από την πρώτη στιγμή θεωρήθηκαν πρωτοποριακά. Ακόμη, επενδύοντας στις ανθρώπινες αξίες, η MetLife έχει καθιερώσει τov επαγγελματία Ασφαλιστικό Σύμβουλο πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, ο οποίος με την άρτια κατάρτισή του και την πίστη του στο θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους και μεγιστοποιεί την αξία των προσφερομένων υπηρεσιών.
Εφαρμόζοντας την διεθνή τεχνογνωσία της Εταιρίας, η MetLife διαθέτει τα πιο σύγχρονα ασφαλιστικά προγράμματα, τα οποία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται στις πραγματικές ανάγκες κάθε ασφαλισμένου, όπως αυτές προκύπτουν με βάση την διαδικασία Ανάλυσης Αναγκών που εφαρμόζει η Εταιρία.
Η MetLife καλύπτει αποδοτικά όλες τις ηλικίες, από την εξασφάλιση των παιδιών μέχρι την μέριμνα της τρίτης ηλικίας, με ατομικά και ομαδικά προγράμματα:
• Ζωής
• Προσωπικών Ατυχημάτων και Υγείας
• Επενδυτικά - Αποταμιευτικά
• Ομαδικά
Λεπτομέρειες για όσα προσφέρουμε θα βρείτε στην ενότητα ‘Τα Προγράμματά μας’ ή μπορείτε να ζητήσετε να σας καλέσει ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους.
Έχετε ήδη ξεκινήσει σωστά – ήρθατε σε μας! Θα χρειαστεί τώρα να σκεφτείτε τι ακριβώς θα θέλετε να καλύψετε για την περίπτωση μιας αναπάντεχης κατάστασης. Το επόμενο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να συγκεντρώσετε μερικές οικονομικές πληροφορίες. Η οικογένειά σας θα μείνει στο ίδιο σπίτι; Τί υποχρεώσεις έχετε κάθε μήνα; Θα χρειαστεί κάλυψη για δίδακτρα, έξοδα μεταφοράς, πρόσθετη βοήθεια στο σπίτι; Ωστόσο, μην ξεχνάτε ότι η κατάστασή σας θα είναι μοναδική, οπότε για να μας δώσετε την καλύτερη ευκαιρία να σας βοηθήσουμε, μπορείτε να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους θα σας καλέσει σε χρόνο που σας εξυπηρετεί, χωρίς κόστος και χωρίς υποχρέωση, για να συζητήσει μαζί σας τις ασφαλιστικές σας ανάγκες. Αξίζει να θυμάστε ότι όσο νωρίτερα πάρετε την απόφαση να ασφαλιστείτε, τόσο πιο προσιτή μπορεί να είναι η ασφάλιση.
Tα κριτήρια καταλληλότητας για ένα πρόγραμμα ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο ασφάλισης που θέλετε να κάνετε. Γι' αυτό, για αρχή μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα "Τα Προγράμματά μας" για να δείτε τη σειρά των προϊόντων που προσφέρουμε και τα κριτήρια καταλληλότητας για το καθένα. Εδώ, θα πάρετε μια καλή ιδέα για το τι μπορεί να είναι κατάλληλο για σας και την οικογένειά σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να μιλήσετε με έναν από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους για ένα λεπτομερέστερο πρόγραμμα που θα καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Ο ευκολότερος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με έναν Ασφαλιστικό Σύμβουλο είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος της ενότητας "Τα Προγράμματά μας" και σύντομα εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σε χρόνο που σας εξυπηρετεί.
Η απάντηση στην ερώτηση αυτή εξαρτάται από τις δικές σας ιδιαίτερες συνθήκες. Πράγματα όπως ο αριθμός των εξαρτωμένων ατόμων, οι πληρωμές που πρέπει να κάνετε κάθε μήνα και φυσικά η ηλικία σας, κάνουν τη διαφορά στην κάλυψη που θα χρειαστείτε. Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τι σας ταιριάζει είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και να ζητήσετε να σας τηλεφωνήσει ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους. Μέσα από τη διαδικασία Ανάλυση Αναγκών, θα σας κάνει μερικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε τις σημερινές σας ανάγκες και αυτές που είναι πιθανόν να έχετε στο μέλλον. Κάθε συζήτηση είναι εμπιστευτική και δεν υπάρχει για σας καμιά υποχρέωση ή χρέωση. Περιμένουμε με χαρά να σας ακούσουμε.
Η ασφάλιση συγκεκριμένης διάρκειας είναι μια ασφάλιση Ζωής που πληρώνει ένα συγκεκριμένο ποσό που ορίζεται στο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο στους Δικαιούχους αν εσείς, ο Ασφαλισμένος, αποβιώσετε μέσα σε ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα. Δεδομένου ότι τα ασφάλιστρα που καταβάλλονται χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για την προστασία σας, δεν υπάρχει αξία μετρητών στην ασφάλιση συγκεκριμένης διάρκειας.
Η ασφάλιση Ζωής σας βοηθάει να προστατεύσετε όλες σας τις άλλες προτεραιότητες, όπως είναι η οικογένειά σας, το σπίτι σας και το εισόδημά σας. Έτσι λοιπόν, η ασφάλιση Ζωής είναι μάλλον ανάγκη και όχι πολυτέλεια. Η ζωή μπορεί να είναι απρόβλεπτη και παρόλο που δεν είναι ποτέ ευχάριστο να σκέφτεται κανείς τα δυσάρεστα που μπορεί να συμβούν, είναι καλύτερα να ξέρετε ότι υπάρχει κάποιος προγραμματισμός για να απαλύνει τα ενδεχόμενα προβλήματα. Αν θέλετε να μιλήσετε με κάποιον από τους Ασφαλιστικούς μας συμβούλους για το είδος της κάλυψης που μπορεί να χρειαστείτε, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας και ο εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σε χρόνο που σας εξυπηρετεί. Με χαρά θα απαντήσει σε κάθε ερώτηση που μπορεί να έχετε.
Ο κύριος σκοπός της ασφάλισης Ζωής είναι η παροχή οικονομικής υποστήριξης για τα μέλη της οικογένειάς σας σε περίπτωση που σας συμβεί κάτι το αναπάντεχο. Τα χρήματα που θα καταβληθούν από την ασφάλειά σας θα εξασφαλίσουν ότι η οικογένειά σας θα διατηρήσει το σπίτι της, θα έχει αρκετά χρήματα για να ζήσει και θα μπορεί να καλύπτει έξοδα όπως τα δίδακτρα και οι λογαριασμοί. Τα προγράμματα ασφάλισης Ζωής μπορεί να είναι και μια μορφή αποταμίευσης, για χρήση σε μελλοντικές σας ανάγκες όπως η εκπαίδευση των παιδιών, ο γάμος του παιδιού σας ή ένα πρόσθετο εισόδημα για τη σύνταξή σας, για να σας βοηθήσει να διατηρήσετε το επίπεδο ζωής που έχετε διαμορφώσει. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον τρόπο με τον οποίο ένα πρόγραμμα ασφάλισης Ζωής μπορεί να ταιριάξει στις δικές σας συγκεκριμένες ανάγκες, μιλήστε με έναν από τους έμπειρους Ασφαλιστικούς μας συμβούλους. Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας εκπρόσωπός μας θα σας τηλεφωνήσει για μια εμπιστευτική συνομιλία σε χρόνο που σας εξυπηρετεί.
Μπορείτε να επισκεφθείτε την ενότητα "Τα Προγράμματά μας" για να δείτε τη σειρά των προϊόντων μας και τα χαρακτηριστικά των διαφόρων τύπων ασφάλισης. Όταν αποφασίσετε ποιο προϊόν θέλετε, ή αν χρειάζεστε βοήθεια για να αποφασίσετε, μπορείτε στη συνέχεια να μιλήσετε με έναν από τους επαγγελματίες Ασφαλιστικούς Συμβούλους μας. Ο ευκολότερος τρόπος για να έρθετε σε επαφή με έναν εκπρόσωπό μας είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας στο τέλος της ενότητας "Τα Προγράμματά μας" για να επικοινωνήσει μαζί σας σε χρόνο που θα σας βολεύει περισσότερο.
Η ασφάλιση για πολύ σοβαρές παθήσεις υπάρχει για να προστατέψει εσάς και τους αγαπημένους σας σε περίπτωση που διαγνωσθείτε με μία από τις σοβαρές ασθένειες που πλήττουν τις σύγχρονες κοινωνίες. Έχετε στη διάθεσή σας ένα σημαντικό κεφάλαιο κάλυψης, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξετε, για να μπορείτε να αξιοποιήσετε αμέσως τα πιο σύγχρονα και εξελιγμένα ιατρικά και θεραπευτικά μέσα, να καλύψετε οικονομικές ανάγκες που θα δημιουργηθούν από την απότομη διακοπή εργασίας σας, να διασφαλίσετε καλύτερες συνθήκες στην καθημερινότητά σας (πρόσθετη νοσηλευτική φροντίδα, ειδικός εξοπλισμός, απαραίτητες αλλαγές στο σπίτι κ.α).
Στις παθήσεις που καλύπτονται από το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, ο καρκίνος και η στεφανιαία νόσος που απαιτούν πολυδάπανες θεραπείες και μεγάλο χρόνο αποκατάστασης. Μπορείτε να ανατρέξετε στην ενότητα "Τα Προγράμματά μας" για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις καλυπτόμενες ασθένειες και τις παροχές αυτής της ασφάλισης.
Η απάντηση στην ερώτηση αυτή εξαρτάται από τις δικές σας ιδιαίτερες συνθήκες. Πράγματα όπως ο αριθμός των εξαρτωμένων ατόμων, οι πληρωμές που πρέπει να κάνετε κάθε μήνα και φυσικά η ηλικία σας, κάνουν τη διαφορά στην κάλυψη που θα χρειαστείτε. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι οποιοδήποτε πρόγραμμα προστασίας εισοδήματος για την περίπτωση ανικανότητας θα καλύπτει μόνο ένα μέρος του εισοδήματός σας. Για το λόγο αυτό, ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τι σας ταιριάζει είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και να ζητήσετε να επικοινωνήσει μαζί σας ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους. Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις σημερινές σας ανάγκες και αυτές που είναι πιθανόν να έχετε στο μέλλον. Η συζήτηση είναι εμπιστευτική και δεν υπάρχει για σας κάποια υποχρέωση ή χρέωση. Περιμένουμε με χαρά να σας ακούσουμε.
Το πρώτο που θα πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε ποιες καλύψεις προσφέρει το Ομαδικό Πρόγραμμα. Αρκετά συχνά, αυτός ο τύπος ασφάλισης παρέχει την αρχική βασική κάλυψη που μπορεί να μην επαρκεί για όλες σας τις ανάγκες. Το είδος αλλά και το ποσό της κάλυψης που χρειάζεστε εξαρτάται από τις δικές σας προσωπικές ανάγκες. Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τι σας ταιριάζει είναι να συμπληρώσετε τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας και να ζητήσετε να επικοινωνήσει μαζί σας ένας από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους. Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις σημερινές σας ανάγκες και αυτές που είναι πιθανόν να έχετε στο μέλλον, αν, για παράδειγμα χρειάζεται να καλύψετε και ένα σύντροφο ή παιδιά. Η συζήτηση είναι εμπιστευτική και δεν υπάρχει για σας κάποια υποχρέωση ή χρέωση. Περιμένουμε με χαρά να σας ακούσουμε.
Όπως συμβαίνει και στις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρίες, τα ασφαλιστήριά μας γενικά δεν καλύπτουν προϋπάρχουσες παθήσεις. Ωστόσο, σας συνιστούμε να έρθετε σε επαφή με έναν από τους Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους για να συζητήσετε συγκεκριμένα για την περίπτωσή σας. Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας σε χρόνο που σας εξυπηρετεί.
Αν αναρωτιέστε για το κόστος ενός Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου, αξίζει να σκεφτείτε τι θα γινόταν αν δεν το είχατε. Ποιός θα φρόντιζε για την οικογένειά σας αν δεν μπορούσατε να εργαστείτε; Θα συνέχιζε να πληρώνεται το ενυπόθηκο δάνειο; Θα καλύπτονταν τα έξοδα εκπαίδευσης των παιδιών σας; Υπάρχουν πολλά επίπεδα ασφάλισης για να διαλέξετε και παράλληλα έχετε πάντα τη δυνατότητα να ξεκινήσετε με αυτά που μπορείτε να διαθέσετε τώρα και να αυξήσετε την προστασία σας όταν είναι εφικτό. Σκεφτείτε το σαν να προστατεύετε ολόκληρο το εισόδημά σας διαθέτοντας μόνο ένα μικρό μέρος του. Μια συζήτηση με έναν από τους επαγγελματίες Ασφαλιστικούς μας Συμβούλους θα σας δώσει μια πληρέστερη εικόνα των αναγκών σας. Μπορείτε να ζητήσετε να επικοινωνήσει σε χρόνο που θα σας εξυπηρετεί, χωρίς κάποια χρέωση, συμπληρώνοντας τη σύντομη φόρμα επικοινωνίας. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουμε.
Μπορείτε να μειώσετε το ποσό της κάλυψής σας, με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις του Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου σας. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο ή το Γραφείο Πωλήσεων που σας εξυπηρετεί για περισσότερες πληροφορίες.
Είναι πολύ σημαντικό να ενημερώνεται η Εταιρία για οποιαδήποτε αλλαγή στα προσωπικά/δημογραφικά στοιχεία του ασφαλισμένου. Σε περίπτωση αλλαγής, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο ή με το αντίστοιχο Γραφείο Πωλήσεων της MetLife που σας εξυπηρετεί, οι οποίοι θα σας ζητήσουν να συμπληρώσετε μία απλή φόρμα προκειμένου αυτή να προωθηθεί στα Κεντρικά Γραφεία της Εταιρίας.
Η Εταιρία μετά από κάθε εξόφληση ασφαλίστρου εκδίδει και αποστέλλει ταχυδρομικά οριστική απόδειξη εξόφλησης ασφαλίστρων στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.
Μέσα στα πλαίσια της Εταιρικής μας Στρατηγικής και ειδικότερα της Πελατοκεντρικής μας Προσέγγισης, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι μας ενδιαφέρουν τυχόν παράπονά σας ως προς την ασφάλιση σας. Ειδικότερα, μην διστάσετε να μας ενημερώσετε για τυχόν μη ικανοποιητική εξυπηρέτηση που έχετε λάβει είτε από στελέχη της Εταιρείας μας είτε από τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή/ και εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας.
Επειδή πρωταρχικός μας στόχος είναι πάντα η βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησής, που σας προσφέρουμε, η πιο κάτω διαδικασία υποβολής αιτιάσεων (παραπόνων) θα βοηθήσει να επιταχυνθεί η επίλυση του οιονδήποτε παραπόνου σας.
Παρακαλείστε όπως υποβάλετε το παράπονο σας συμπληρώνοντας το “Έντυπο Υποβολής Παραπόνων” αφού αυτό επιταχύνει τη διαδικασία διερεύνησης. Μπορείτε να βρείτε το έντυπο στην ιστοσελίδα μας www.metlife.com.cy, καθώς και σε οποιοδήποτε από τα υποκαταστήματα μας ή τους αντιπροσώπους μας. Αφού το συμπληρώσετε παρακαλείστε να μας το στείλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax, ταχυδρομικώς, ή και να μας το παραδώσετε σε οποιοδήποτε από τα υποκαταστήματα μας ή στους διαμεσολαβητές μας.
Επίσης, μπορείτε να μας εκφράσετε το παράπονο σας με οποιοδήποτε από τους ακόλουθους τρόπους:
• Τηλεφωνώντας μας στο 22845845.
• Μέσω φαξ στο 22845641.
• Μέσω γραπτής επιστολής στη ταχυδρομική διεύθυνση:MetLife Europe d.a.c.
Προς: Γιώτα Χαραλάμπους
Λεωφόρος Κέννεντυ 38,
Τ.Θ. 21383,
1507, ΛΕΥΚΩΣΙΑ
ΚΥΠΡΟΣ
• Μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας στη διεύθυνση ycharalambous@metlife.com ή contact@metlife.com Βήμα Δεύτερο: Διερεύνηση
Με την υποβολή του σχετικού παραπόνου, θα σας αποσταλεί εντός δύο εργάσιμων ημερών σχετική επιστολή, στην οποία θα επιβεβαιώνεται η λήψη και η διαδικασία διερεύνησης του υποβληθέντος παραπόνου σας.
Επιπρόσθετα, θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι, τα στελέχη του τμήματος διαχείρισης αιτιάσεων της εταιρείας, είναι επαγγελματικά και εξειδικευμένα καταρτισμένοι στα θέματα διερεύνησης παραπόνων.
Μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες θα λάβετε γραπτή επιστολή που θα σας ενημερώνει τόσο για τα αποτελέσματα της διερεύνησης όσο και για τις ενέργειες στις οποίες θα προβούμε σαν Εταιρεία σχετικά με το παράπονο το οποίο υποβάλατε.
Αν και προσπαθούμε όσο μπορούμε να απαντούμε όλα τα παράπονα εντός 10 ημερών, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες αυτό δεν καθίσταται δυνατό, λόγω π.χ., της πολυπλοκότητας του παραπόνου. Σε περίπτωση όπου χρειάζεται περισσότερος χρόνος από τις 15 εργάσιμες μέρες για διευθέτηση του παραπόνου σας, θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα γραπτώς και θα σας εξηγήσουμε τους λόγους που προκάλεσαν την καθυστέρηση.
Σε περίπτωση όπου η απάντηση που λάβατε δεν σας ικανοποιεί, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε για τους λόγους της διαφωνίας σας. Παράλληλα όμως, διατηρείτε το δικαίωμα να εμμένετε στο παράπονό σας και να προσφύγετε σε οποιουσδήποτε εξωδικαστικούς μηχανισμούς επίλυσης διαφορών που υφίστανται στη βάση των σχετικών νομοθεσιών.
Κλείνοντας, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι, τόσο ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος της MetLife Europe d.a.c. (Cyprus Branch) ή / και το Γραφείο Πωλήσεων που σας εξυπηρετεί όσο και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλέφωνο 22845637, Ωράριο Λειτουργίας: 8:00 έως και τις 15:00), βρίσκονται ανά πάσα στιγμή στη διάθεση σας για οποιανδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.
Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων