Skip Navigation

Διαδικασία Υποβολής Αιτιάσεων (Παραπόνων)

Αγαπητέ/ή Ασφαλισμένε/η,

  Μέσα στα πλαίσια της Εταιρικής μας Στρατηγικής και ειδικότερα της Πελατοκεντρικής μας Προσέγγισης, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι μας ενδιαφέρουν τυχόν παράπονά σας ως προς την ασφάλιση σας. Ειδικότερα, μην διστάσετε να μας ενημερώσετε για τυχόν μη ικανοποιητική εξυπηρέτηση που έχετε λάβει είτε από στελέχη της Εταιρείας μας είτε από τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο ή/ και εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας.

  Επειδή πρωταρχικός μας στόχος είναι πάντα η βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησής, που σας προσφέρουμε, η πιο κάτω διαδικασία υποβολής αιτιάσεων (παραπόνων) θα βοηθήσει να επιταχυνθεί η επίλυση του οιονδήποτε παραπόνου σας.

Βήμα Πρώτο: Μιλήστε Μας

  Παρακαλείστε όπως υποβάλετε το παράπονο σας συμπληρώνοντας το “Έντυπο Υποβολής Παραπόνων” αφού αυτό επιταχύνει τη διαδικασία διερεύνησης. Μπορείτε να βρείτε το έντυπο στην ιστοσελίδα μας www.metlife.com.cy, καθώς και σε οποιοδήποτε από τα υποκαταστήματα μας ή τους αντιπροσώπους μας. Αφού το συμπληρώσετε παρακαλείστε να μας το στείλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax, ταχυδρομικώς, ή και να μας το παραδώσετε σε οποιοδήποτε από τα υποκαταστήματα μας ή στους διαμεσολαβητές μας.

  Επίσης, μπορείτε να μας εκφράσετε το παράπονο σας με οποιοδήποτε από τους ακόλουθους τρόπους:

• Τηλεφωνώντας μας στο 22845845.

• Μέσω φαξ στο 22845641.

• Μέσω γραπτής επιστολής στη ταχυδρομική διεύθυνση:

MetLife Europe d.a.c.

Προς: Γιώτα Χαραλάμπους

Λεωφόρος Κέννεντυ 38,

Τ.Θ. 21383,

1507, ΛΕΥΚΩΣΙΑ

ΚΥΠΡΟΣ

• Μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας στη διεύθυνση ycharalambous@metlife.com ή contact@metlife.com

Βήμα Δεύτερο: Διερεύνηση

  Με την υποβολή του σχετικού παραπόνου, θα σας αποσταλεί εντός δύο εργάσιμων ημερών σχετική επιστολή, στην οποία θα επιβεβαιώνεται η λήψη και η διαδικασία διερεύνησης του υποβληθέντος παραπόνου σας.

  Επιπρόσθετα, θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι, τα στελέχη του τμήματος διαχείρισης αιτιάσεων της εταιρείας, είναι επαγγελματικά και εξειδικευμένα καταρτισμένοι στα θέματα διερεύνησης παραπόνων.

 

Βήμα Τρίτο: Απάντηση

  Μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες θα λάβετε γραπτή επιστολή που θα σας ενημερώνει τόσο για τα αποτελέσματα της διερεύνησης όσο και για τις ενέργειες στις οποίες θα προβούμε σαν Εταιρεία σχετικά με το παράπονο το οποίο υποβάλατε.

  Αν και προσπαθούμε όσο μπορούμε να απαντούμε όλα τα παράπονα εντός 10 ημερών, υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες αυτό δεν καθίσταται δυνατό, λόγω π.χ., της πολυπλοκότητας του παραπόνου. Σε περίπτωση όπου χρειάζεται περισσότερος χρόνος από τις 15 εργάσιμες μέρες για διευθέτηση του παραπόνου σας, θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα γραπτώς και θα σας εξηγήσουμε τους λόγους που προκάλεσαν την καθυστέρηση.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ

  Σε περίπτωση όπου η απάντηση που λάβατε δεν σας ικανοποιεί, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε για τους λόγους της διαφωνίας σας. Παράλληλα όμως, διατηρείτε το δικαίωμα να εμμένετε στο παράπονό σας και να προσφύγετε σε οποιουσδήποτε εξωδικαστικούς μηχανισμούς επίλυσης διαφορών που υφίστανται στη βάση των σχετικών νομοθεσιών.

  Κλείνοντας, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι, τόσο ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος της MetLife Europe d.a.c. (Cyprus Branch) ή / και το Γραφείο Πωλήσεων που σας εξυπηρετεί όσο και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλέφωνο 22845637, Ωράριο Λειτουργίας: 8:00 - έως και τις 15:00), βρίσκονται ανά πάσα στιγμή στη διάθεση σας για οποιανδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

Με εκτίμηση

Γιώτα Χαραλάμπους

Χειριστής Αιτιάσεων

Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων