Skip Navigation

Εξυπηρέτηση Πελατών

Τμήμα Εισπράξεων

Το Τμήμα Εισπράξεων της Εταιρείας μας βρίσκεται πάντοτε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσει στο τηλέφωνο 22845845 επιλέγοντας την επιλογή 4. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εισπράξεων αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μας  collectcyprus@metlife.com

Τμήμα Διαχείρισης Ατομικών Συμβολαίων

Το Τμήμα Διαχείρισης Ατομικών Συμβολαίων της Εταιρείας μας βρίσκεται πάντοτε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσει στo τηλέφωνo 22845845 επιλέγοντας την επιλογή 2. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Διαχείρισης Ατομικών Συμβολαίων αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μας poscyprus@metlife.com ή contact@metlife.com

ΑΙΤΗΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ UNIT LINKED

ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΓΕΙΑΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΖΩΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΖΩΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ

ΕΝΤΥΠΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

 

Τμήμα Διαχείρισης Ομαδικών Συμβολαίων

Το Τμήμα Διαχείρισης Ομαδικών Συμβολαίων της Εταιρείας μας βρίσκεται πάντοτε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσει στο τηλέφωνο 22845845 επιλέγοντας την επιλογή 3. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Διαχείρισης Ομαδικών Συμβολαίων αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μας  groupadministration@metlife.com

Τμήμα Υποβολής Αποζημιώσεων

Το Τμήμα Υποβολής Αποζημιώσεων της Εταιρείας μας βρίσκεται πάντοτε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσει στο τηλέφωνο 22845845 επιλέγοντας την επιλογή 1. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εισπράξεων αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μας  claimscyprus@metlife.com

Σημαντικές πληροφορίες που αφορούν τη διαδικασία υποβολής των απαιτήσεων σας, στην περίπτωση ατυχήματός ή ασθενείας.

  • Ενημερώστε μας για την απαίτηση σας εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία του συμβάντος. Αυτό μπορεί να γίνει γραπτώς, τηλεφωνικώς, με ηλεκτρονικό μήνυμα ή μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο Κοινοποίησης Απαίτησης CL 101 και να το αποστείλετε ταχυδρομικώς, με τηλεομοιότυπο ή ακόμα και ηλεκτρονικά.

Αποστείλετε τα στην Διεύθυνση μας:
MetLife
Πρός: Τμήμα Αποζημιώσεων
Λεωφόρος Κέννεντυ 38, 1087
ΛΕΥΚΩΣΙΑ- ΚΥΠΡΟΣ

  • Αποστείλετε όλα τα δικαιολογητικά που αφορούν την απαίτηση σας εντός 90 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία του συμβάντος. Επιλέξτε το είδος της απαίτησης για να πληροφορηθείτε για τα δικαιολογητικά που πρέπει να υποβάλετε.
  • Παρακαλούμε όπως βεβαιωθείτε ότι όλα τα δικαιολογητικά που αφορούν την απαίτηση σας είναι συμπληρωμένα στην Ελληνική ή Αγγλική γλώσσα – όταν για παράδειγμα πρόκειται για ατύχημα ή νοσηλεία στο εξωτερικό – θα πρέπει να υποβάλετε τα δικαιολογητικά μεταφρασμένα από επίσημη αρχή.
  • Για να μας βοηθήσετε να διεκπεραιώσουμε την απαίτηση σας όσο το δυνατό πιο έγκαιρα, παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε την πιο πάνω διαδικασία, και συμπληρώσετε προσεκτικά την αίτηση, δίνοντας όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες, οι οποίες θα συμβάλουν στην ορθή επεξεργασία της απαίτησης σας.
  • Σε αντίθετη περίπτωση η απαίτηση σας είναι δυνατό να καθυστερήσει ή και να απορριφθεί.

Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να σας ζητηθεί να υποβάλετε επιπρόσθετες πληροφορίες ή να εξεταστείτε από γιατρό της Εταιρείας πριν την ολοκλήρωση της μελέτης της απαίτησης σας. Εάν πρόκειται να σας ζητηθεί το πιο πάνω, θα ενημερωθείτε εκ των προτέρων.